miercuri, 23 ianuarie 2008

SMIILE WITH ME 41

Doua vecine se cearta la gard :
- Nenorocito ce esti ! Barbatu-meu iar a dormit la tine in noaptea asta!
Cealalta ii raspunde :
- Poate la tine doarme ! La mine sta treaz !



La serviciul "Personal" se prezinta un barbat.
- Va rog sa ma angajati, zice el, am 9 copii !
- Bine, bine, i se raspunde, dar ce altceva mai stii sa faci ?



- Voi, barbatii, nici nu stiti ce complicata e viata femeilor ! Azi pot
fi in bratele sotului, iar maine pot ajunge in bratele Domnului !
- Dar poimane sunteti libera ?



-Maica stareta surprinde intr-o noapte un barbat care incerca sa sara
gardul manastirii inapoi in strada.
- Ce-ai cautat aici, nenorocitule ?
- Am vrut sa fur mâncare, dar m-au prins maicutele.
- Când? In seara asta ?
- Nu, acum patru saptamani !



Insistenţă:
Presedintele George W. Bush, intr-unul din turneele lui electorale, viziteaza o scoala si explica copiilor despre politica guvernului sau.
Dupa aceea, roaga copiii sa puna intrebari.
Micutul Bob cere cuvantul:
- Domnule presedinte, eu am trei intrebari:
1. Cum ati reusit sa castigati totusi alegerile cu toate ca la
numaratoarea voturilor ati fost in minoritate?
2. De ce atacati Irakul fara nici un motiv?
3. Nu credeti ca cel mai teribil atac terorist al tuturor timpurilor a
fost bomba de la Hiroshima?
In clipa imediat urmatoare, a sunat de recreatie si toti elevii ies din clasa.
Cand s-au intors din pauza, presedintele Bush i-a invitat din nou sa-i puna intrebari; de data asta, ia cuvantul Joey:
- Domnule presedinte, eu am cinci intrebari pentru dvs:
1. Cum ati reusit sa castigati totusi alegerile cu toate ca la
numaratoarea voturilor ati fost in minoritate?
2. De ce atacati Irakul fara nici un motiv?
3. Nu credeti ca cel mai teribil atac terorist al tuturor timpurilor a
fost bomba de la Hiroshima?
4. De ce a sunat azi de pauza cu 20 de minute mai devreme?
5. Unde-i Bob?



Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !



Medicul mi-a recomandat insistent sa incetez chefurile.
- Care medic ?
- Cel de deasupra noastra !



O profesoara noua incearca sa predea lectii de psihologie unor copii:
-Cine crede ca e prost, sa se ridice in picioare!
Dupa citeva secunde, se ridica in picioare Bula.
-Poti sa ne spui de ce crezi ca esti prost?
-Nu sint prost, doamna, dar imi parea rau sa stati in picioare numai dumneavoastra ...

Niciun comentariu: