joi, 3 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 21

Se spune că, în deşert, nisipul este atât de fierbinte încât poţi să prăjeşti ouă pe el.
Din cauza aceasta cămilele au picioare atât de lungi .....



În bere e putere.
În vin e sănătate.
În cognac e distincţie, iar în apă sunt microbi...



- Să vă pun şi nişte ciupercuţe?
- Nu, mulţumesc, mie-mi place să le culeg singur!
- Cum doriţi! Pot să vi le risipesc pe podea...



Era odată un cerşetor care se aşeza mereu lângă o biserică pentru a cerşi cu o pălărie în mână.
Într-o zi vine cu două pălării.
Un domn se apropie de el şi-l întreabă:
- Nu vă supăraţi, de ce aveţi două pălării?
Cerşetorul răspunde:
- Adevărul este că mi-a mers atât de bine încât m-am hotărât să-mi deschid o sucursală.



Între surori la spital:
- Nu cred că pacientul de la salonul trei mai are mult de trăit.
-Aş! Azi m-a înghesuit într-un colţ şi m-a sărutat.
- Tocmai de aia! A aflat nevastă-sa.



La spital soţia îşi întreabă soţul aflat în stare gravă:
- Cum se scrie corect înmormântare, cu â din a sau cu î din i?



Doctorul: Cât alcool consumaţi pe zi?
Pacientul: 8-10 sticle de bere.
D. Eu nici apă n-aş putea să beau atâta.
P. Apă n-aş putea nici eu.



- Piciorul de lemn îmi provoacă dureri.
- Cum aşa?
- Când nevastă-mea se înfurie, îmi dă cu el in cap.



Sora: Pacientul e mai bine, a vorbit cu mine.
Doctorul: Şi ce a spus?
Sora:- Că se simte rău.



Gardianul: Care ţi-e ultima dorinţă?
Condamnatul: Doar un pahar de ceai.
Gardianul: Cu cât zahăr?
Condamnatul: Cu zaharină, că am diabet.

Niciun comentariu: