luni, 24 decembrie 2007

SMILE WITH ME 19

Într-o bună zi, unui tăietor de lemne îi căzu securea în apă. Omul se puse
pe jelit pentru că-şi pierduse singurul lucru cu care putea să-şi câştige
existenţa.
Văzând acestea, zâna cea bună apare lângă apă şi-l întreabă care este cauza
disperării sale. Omul îi explică situaţia şi zâna plonjează în râu şi revine cu o secure din aur masiv.
- Aceasta e securea ta, omule? îl întreabă ea.
- Nu, răspunse tăietorul de lemne.
Zâna intră din nou în apă şi se întoarce cu o secure numai din argint.
- Aceasta e securea ta? întreabă ea din nou.
- Nu, răspunde din nou tăietorul de lemne.
A treia oara zâna revine cu o secure de fier.
- Asta e securea ta?
- Da, asta e, îi răspunse de data aceasta tăietorul de lemne.
Zâna, mişcată de onestitatea omului, îi face cadou toate trei securile şi
tăietorul de lemne se întoarce fericit acasă.
Câteva zile mai târziu acelaşi tăietor de lemne se plimba pe malul râului cu nevasta sa.
Dintr-odată aceasta cade în apă. Cum omul se puse iarăşi pe plâns, zâna apăru din nou întrebându-l care-i este necazul.
- Nevasta mea a căzut în apă, îi răspunse tăietorul de lemne printre suspine.
Atunci zâna sare în apă şi apare cu Penelope Cruz în braţe.
- Asta este nevasta ta? întreabă ea.
- DA! urla omul.
Atunci zâna, furioasă, îl luă la bani mărunţi:
- Îndrăzneşti să mă minţi?!! Ar trebui să te blestem pentru vecie!!
Atunci tăietorul de lemne începe s-o implore:
- Te rog, iartă-mă! Dar cum altfel puteam să răspund?! Dacă spuneam "nu" la
Penelope Cruz, data viitoare mi-o aduceai pe Catherine Zeta Jones. Şi dacă
şi atunci aş fi spus "nu", a treia oara mi-o aduceai pe nevastă-mea. Şi dacă de data aceea aş fi spus "da", mi le făceai cadou pe toate trei, dar eu sunt un om nevoiaş şi n-am de unde să hrănesc trei femei. Acesta este motivul pentru care am răspuns cu "da" de prima dată.

Morala: Bărbaţii mint numai din motive perfect oneste şi logice ÎNTOTDEAUNA!





Un bărbat zbura cu un balon cu aer cald şi, la un moment dat, şi-a dat seama că s-a rătăcit.
A coborât până aproape de pământ şi a zărit o femeie pe o pajişte.
Apropiindu-se de ea, el i-a strigat:
- Fii amabilă, poţi să mă ajuţi? Am promis unui prieten că mă întâlnesc cu el, dar nu mai ştiu unde mă aflu.
Femeia i-a răspuns:
- Te afli într-un balon cu aer cald, la vreo 10 metri înălţime. Te găseşti între 40 şi 41 grade latitudine nord, şi între 59 şi 60 de grade longitudine vest.
- Ei, probabil eşti ingineră de profesie! spuse omul din balon.
- Aşa este, răspunse femeia, dar de unde ştii?
- Păi, tot ce mi-ai spus este corect din punct de vedere tehnic, dar tot n-am idee ce-aş putea face cu informaţiile de la tine şi sunt tot în ceaţă. Să fiu sincer, nu m-ai ajutat deloc. Ba chiar pot spune că m-ai ţinut pe loc degeaba.
Atunci femeia i-a răspuns:
- Dar tu trebuie să fii şef sau chiar director!
- Aşa este, răspunse bărbatul, dar de unde ştii?
- Păi nu ştii unde te afli şi nici încotro te îndrepţi. Te-ai ridicat la înălţime profitând de o flamă care a încins situaţia. Ai făcut o promisiune pe care nu ştii cum ai să ţi-o ţii şi te aştepţi ca oamenii de sub tine să-ţi rezolve problema. Adevărul este că te afli exact în locul unde te aflai când am început discuţia, acum 1 minut, dar brusc constaţi acum că asta este din vina mea!!!


Un puşti vine revoltat de la şcoală şi îi spune tatălui său că acolo îl pun să înveţe numai inutilităţi.
Tatăl îl întreabă uimit:
- Cum adică?
- Păi la istorie ne pune să memorăm nişte ani: 1848/1877-1878/1907/1944/1989. Cică sunt importanţi!
- Altceva...
- Păi la geografie, tot aşa, trebuie să reţinem tot felul de denumiri, ca de exemplu: Carpaţii "Scurburii", Strâmtoarea "Fosfor" şi Dardanele, de parcă mi-ar folosi la ceva chestiile astea! Dacă mă întreabă careva merg repede la un Internet Cafe, dau search pe Google şi aflu... simplu, nu?
- Da, fiule, dar să zicem că ieşi şi tu cu o fată. Şi cum vă ţineţi voi aşa, de mână, ea te întreabă ce înălţime are vârful Chomolugma?
- Nu-i problemă! Merg repede la un Internet Cafe, că-i deschis non-stop, dau search pe Google, aflu şi mă întorc să-i spun...
- Da, dar până te întorci tu să-i spui că are 8848 m. s-ar putea să o găseşti ocupată!
- Cu cine?
- Păi, tot cu un prost aşa ca tine, dar care are laptop!







Medicul desenează o linie şi apoi îl întreabă pe nebun:
- Ce vă sugerează aceasta?
- Femei goale...
Mai desenează un cerc şi iar:
- Dar aceasta ce vă sugerează?
- Femei goale...
Mai desenează un pătrat:
- Ce vă sugerează aceasta?
- Femei goale...
Psihiatrul lasă jos creionul din mână şi zice:
- Văd că aveţi o idee fixă cu femei goale:
- Eu am o idee fixă? Dar cine a desenat aici toate obscenităţile acestea?




La spitalul de nebuni, un glumeţ pescuia de zor cu un băţ şi o sfoară într-un lighean cu apă.
La un moment dat, văzându-l, un doctor îl întreabă:
- Merge pescuitul? Ai prins ceva?
- Da, tu eşti primul, doctore.



Doi sultani stau de vorbă:
- Auzi, dar tu cum alegi seara dintre cele treizeci de concubine ale tale, cu care să te culci?
- Eh, simplu, arunc peste ele o găleată cu apă rece şi o aleg pe cea din care iese cel mai mult abur!

Niciun comentariu: