miercuri, 9 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 27

Un beţiv povesteşte: ... şi cum ziceam, am ajuns aseară acasă, mă dezbrac,
intru în baie şi deodată aud .... "Atenţie, se închid uşile! Urmează staţia
Timpuri Noi cu peronul pe partea dreaptă."



Soţia, nervoasă, îi deschide uşa soţului, care trăsnea de la o poştă a alcool:
- Presupun, urlă ea, că ai un motiv foarte serios să vii acasă la 6 dimineaţa!
- Da, am, răspunde soţul, micul dejun!



Un american vizitează Bucureştiul cu un taximetrist.
Trec pe lângă guvern:
- Ce este clădirea aceasta aşa mare?
- Este Palatul guvernului, domnule!
- Şi în cât timp a fost construită?
- Cam în 10 ani!
- Mult timp! La noi era gata în 2 ani! Ştiţi că noi avem o tehnologie mai
avansată!!!
Taximetristul nu zice nimic. Mai merg ei ce mai merg şi americanul iar
întreabă:
- Clădirea aceasta ce e?
- Este sediul Primăriei, domnule!
- Şi în cât timp a fost construită?
- Cam în jumătate de an!
- Mult....la noi era gata în 2-3 luni!
Taximetristul nu mai poate de nervi. Ajung şi la Casa Poporului:
- Oooooo, dar ce e clădirea aceasta?
La care taximetristul:
- Nu ştiu, că azi dimineaţă nu era aici!!!




Dialog în pat:
- Dragul meu, tu mă iubeşti?
- Da' tu ce crezi ca fac aici? Flotări?



- Doamnă, ştiţi că soţul dumneavoastră vă înşeală?
- Bineînţeles, ştiu cu cine, ştiu unde şi când, dar nu mi-am dat seama cu ce...




El şi Ea, pe canapea:
Ea: Ce faci ?
El: Mă gândeam ! Tu ?
Ea: Şi eu mă gândesc !... Tu la ce te gândeşti ?
El: La ce te gândeşti şi tu !
Ea: Porcule !



Mesaj:
" Va rog terminaţi o dată cu ştirile difuzate pe banda din josul ecranului TV !
Soacră-mea crede că e karaoke şi cântă tot buletinul de ştiri !"



În timpul zborului cu avionul, o stewardesă americană întreabă un pasager de origine arabă:
- Doriţi ceva de băut, un vin, sau cognac, whisky, bere?
- Nu, mulţumesc, în câteva clipe voi conduce avionul.



O doamnă intră la farmacie şi îi cere farmacistului arsenic.
Farmacistul întreabă:
- Doamnă, dar la ce va trebuie arsenicul?
- Ca să-l omor pe soţul meu !
- Doamnă, nu pot să vă vând arsenic pentru acest motiv, îmi pare rău, spune farmacistul.
Atunci doamna scotoceşte în poşetă şi scoate o fotografie cu soţul ei, care făcea
dragoste cu soţia farmacistului. Acesta se uită la fotografie şi spune:
- Ah, scuzaţi-mă, n-am ştiut că aveţi reţeta !

Niciun comentariu: